REKLAMACJE PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
Produkty oferowane przez firmę raf-polska.pl charakteryzują się wysoką trwałością i wyjątkowo starannym wykonaniem. Zapewniamy o ich znakomitej jakości, dlatego każdy z nich jest objęty 2-letnią gwarancją w przypadku baterii produkcji polskiej, oraz 5-letnią gwarancją w przypadku baterii produkcji włoskiej.
Dlatego też, jeżeli zakupiony przez Ciebie towar posiada wadę lub też ujawni się ona w ciągu 24 miesięcy (baterie produkcji polskiej) lub 60 miesięcy (baterie produkcji włoskiej) od daty nabycia, możesz złożyć reklamację.
Jak to zrobić?
Aby zgłosić wadę możesz wypełnić elektroniczny formularz reklamacyjny dostępny (na dole strony). Pamiętaj, aby wraz ze zgłoszeniem załączyć zdjęcie, na którym widoczna jest wada. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura.
WAŻNE:
- Twoja reklamacja zostanie obsłużona indywidualnie, a nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą, aby wyjaśnić sprawę.
- Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. W tym czasie skontaktuje się z Tobą pracownik Działu Reklamacji i poinformuje o dalszych krokach. Jeśli zgłoszenie okaże się zasadne, reklamowany towar zostanie wymieniony na egzemplarz wolny od wad lub zostanie zwrócona jego równowartość.
ZWROT ŚRODKÓW
Zwrot środków w wyniku zgłoszonego roszczenia nastąpi maksymalnie 14 dni roboczych od przyjęcia paczki na magazyn i zależy od sposobu pierwotnej płatności:
- w przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu reklamacyjnym;
- w przypadku płatności online, zwrot dokonany zostaje przelewem na konto, z którego wysłałeś pieniądze;
- w przypadku płatności kartą upominkową, środki zostają przelane z powrotem na kartę, którą dokonałeś zakupu;
Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu, otrzymasz zwrot kosztów odesłania przesyłki do magazynu, w wysokości najtańszego sposobu dostawy aktualnie oferowanego przez Sklep (11,99 zł). W przypadku jednoczesnego zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, otrzymasz także zwrot kosztów dostawy z magazynu.
Jeżeli będziesz miał/a jakiekolwiek pytania dotyczące reklamowanego towaru, zapraszamy do kontaktu!
Zadzwoń na naszą infolinię, pod numer:
+48 815030017
czynną od poniedziałku do piątku, w godzinach:
8:00 – 16:00.
Nasi konsultanci z chęcią Ci pomogą!
Administratorem Twoich danych osobowych jest Infomiks Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Lublinie, ul. Wojciechowska 9A, kod pocztowy 20-704, KRS 0000608172, NIP 713-309-14-71, REGON 364003746, kapitał zakładowy: PLN 50 000.00.
Formularz reklamacji [PDF]
ZWROTY PRODUKTÓW ZAKUPIONYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM
Jeśli chcesz zwrócić zamówienie, możesz to zrobić bez podania przyczyny, nie ponosząc przy tym żadnych konsekwencji. Pamiętaj jednak, że na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz 30 dni od daty odbioru przesyłki, w ciągu kolejnych 30 odeślij przesyłkę na nasz magazyn.
Zwrotu zakupionego towaru dokonasz w kilku prostych krokach:
Aby dokonać zwrotu, możesz wypełnić elektroniczny formularz zwrotu dostępny tutaj , lub wyślij wiadomość na adres sklep@raf-polska.pl. Możesz również wysłać zgłoszenie listem, na adres naszego biura.
WAŻNE
Drogi Kliencie jeśli dokonałeś zakupu na raf-polska.pl i chcesz zwrócić swój produkt prosimy o skierowanie Twojego formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj na adres e-mail: sklep@raf-polska.pl lub przekazanie zwracanych towarów na adres: raf-polska.pl, ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin, wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Twój zwrot zostanie obsłużony indywidualnie, a nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą i pomoże skutecznie dokonać zwrotu.
- Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
- Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego do pobrania tutaj.
- Następnie odeślij towar, który chcesz zwrócić do naszego magazynu, na adres:
raf-polska.pl
ul. Wojciechowska 9a
20-704 Lublin
WAŻNE:
magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Zwrot kosztów za oddany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni od przyjęcia paczki na magazyn i będzie on zależał od sposobu pierwotnej płatności:
- w przypadku płatności za pobraniem, zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu;
- w przypadku płatności przelewem (również kartą w paczkomacie InPost, BLIK), zwrot dokonany zostaje przelewem na konto, z którego wysłałeś pieniądze;
- w przypadku płatności kartą upominkową, środki zostają przelane z powrotem na kartę, którą dokonałeś zakupu;
Jeżeli będziesz miał/a jakiekolwiek pytania dotyczące zwracanego towaru, zapraszamy do kontaktu!
Zadzwoń na naszą infolinię, pod numer:
+48 815030017
czynną od poniedziałku do piątku, w godzinach:
8:00 – 16:00.
Nasi konsultanci z chęcią Ci pomogą!
Formularz zwrotu [PDF]